طراحی سایت فروشگاهی در تهران

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

پیشرفت علم و توسعه تکنولوژی در حوزه‌های مختلف، موجب رشد فعالیت کسب و کارها و حتی ایجاد مشاغل جدید در زمینه‌های مختلف شده است. بدیهی است که ورود به بازار تجارت الکترونیک و فعالیت در آن به پیشرفت هر کدام از این کسب و کارها کمک می‌کند و به میزان پیشرفت آن‌ها می‌افزاید. از این جهت تعداد کثیری از مدیران کسب و کارهای مختلف، به فعالیت در این فضا مشغول شده‌اند و یا در پی آغاز فعالیت در آن هستند. جهت ورود کسب و کارها و مشاغل به بازار تجارت الکترونیک، نیاز به بستری وجود دارد تا کسب و کارها بتوانند به صورت انحصاری در آن فعالیت و کسب درآمد کنند.

مشاوره طراحی سایت در شهر قدس

با توجه به این مورد، شرکت‌ها و مؤسسات بسیاری در حوزه طراحی سایت فروشگاهی در تهران مشغول به فعالیت هستند که این موضوع، می‌تواند نیاز مدیران کسب و کارها را به دسترسی به یک سایت منحصر به فرد، مرتفع کند و پاسخگوی انتظارات آن‌ها باشد. در این مقاله به تفصیل به بررسی طراحی سایت فروشگاهی در تهران و نکات مربوط به آن خواهیم پرداخت و میزان هزینه و زمان مورد نیاز برای انجام این کار را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

هنگامی که یک فروشگاه افتتاح می‌شود و فعالیت خود را آغاز می‌کنند، یکی از اهداف آن را می‌توان توسعه فروشگاه از طریق افزایش تعداد شعب دانست. اما این موضوع اغلب به دلیل هزینه‌های بالا و البته پر ریسک بودن، قابلیت دسترسی و اجرا نخواهد داشت. امروزه با رشد بسترهای الکترونیکی، این امکان فراهم شده است که شعب فروشگاه‌ها در بستر وب و در قالب سایت وجود داشته باشد.

این موضوع علاوه بر رشد کسب و کارها، به معرفی آن‌ها در بازه‌های گسترده‌تر می‌انجامد که این معرفی، طبعاً رشد میزان فروش و در نتیجه افزایش درآمد را به همراه خواهد داشت. درواقع فروش محصولات فروشگاه به یک محدوده جغرافیایی مشخص، محدود نمی‌شود و فروشنده می‌تواند محصولات خود را در سراسر کشور و حتی جهان به فروش برساند.

همچنین گاهی حتی نیاز به وجود فروشگاه فیزیکی در چنین حالتی حذف می‌شود و از این جهت، می‌توان مدعی شد فروشگاه‌های اینترنتی صرفه اقتصادی بسیار بالایی دارند. شرکت‌های بسیاری در تهران مشغول به انجام این کار برای کسب و کارها و فروشگاه‌های مختلف هستند. از این رو طراحی سایت فروشگاهی در تهران را می‌توان به طور مستقیم با رشد کسب و کارها و افزایش فروش محصولات آن‌ها در سایت‌های فروشگاهی خود مرتبط دانست.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران و ارتباط آن با کسب و کارها

ویژگی های مهم طراحی سایت فروشگاهی در تهران

اگر تمایل دارید طراحی سایت فروشگاهی خود را به شرکت‌های فعال در  این زمینه در تهران بسپارید، لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا انتظارات شما به صورت کامل برآورده شود و بتوانید نتیجه مطلوب را دریافت نمایید. این نکات در ادامه آمده است.

  • طراحی استاندارد و کاربر پسند: طراحی سایت فروشگاهی در تهران باید به گونه‌ای باشد که تمام فاکتورهای استاندارد بودن سایت در آن رعایت شود. ازجمله این فاکتورها می‌توان به رعایت دستورالعمل‌های مربوط به سایت، در نظر گرفتن الگوریتم‌ها و رویه‌های مربوط به طراحی سایت اشاره کرد. همچنین الگوهای رفتاری و سلایق کاربران باید در طراحی سایت فروشگاهی در تهران در نظر گرفته شود تا تجربه کاربری دلپذیری ارائه شود.
  • امنیت و حریم خصوصی: با توجه به ماهیت فروشگاهی بودن سایت مورد نظر، بدیهی است که اغلب کاربران اقدام به خرید از سایت خواهند کرد. از این جهت حفظ حریم خصوصی و تأمین امنیت برای اطلاعات شخصی و مالی مراجعه کنندگان به سایت، به عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود. به کار بردن پروتکل‌های امنیتی همچون SSL، رعایت استانداردهای امنیتی در پردازش و ذخیره کردن اطلاعات کاربران و یا رمزنگاری اطلاعات، از جمله مواردی هستند که در طراحی سایت فروشگاهی در تهران باید مورد توجه قرار گیرند.
  • طراحی ریسپانسیو: ارائه تجربه کاربری مطلوب در طراحی سایت فروشگاهی در تهران را می‌توان به عنوان طراحی ریسپانسیو دانست. با به کار بردن این نوع طراحی، سایت‌های طراحی شده قابلیت نمایش محتوای صفحات خود با توجه به سایز و ویژگی‌های صفحه نمایش‌های مختلف را دارا خواهند بود. به همین سبب طراحی ریسپانسیو را نیز می‌توان یک نکته مهم و قابل توجه در طراحی سایت فروشگاهی در تهران به حساب آورد.
  • نمایش تمام جزئیات محصولات موجود در سایت: بدیهی است که یکی از نیازها و انتظارات کاربر از سایت، نشان دادن تمام جزئیات محصول مورد نظر باشد. برای مرتفع کردن این انتظار و پاسخگویی به این نیاز، لازم است اطلاعات تمام محصولات با جزئیات کامل در اختیار کاربر گذاشته شود. این اطلاعات عبارت‌اند از: مشخصات فنی، توضیحات کامل و دقیق، تصاویر مختلف و باکیفیت، امکانات، قیمت و مواردی از این قبیل. رعایت کردن این موضوع در طراحی سایت فروشگاهی در تهران می‌تواند تجربه کاربری دلپذیرتری را به دنبال داشته باشد.
  • سرعت بارگیری: واضح است که سرعت بارگیری ازجمله مواردی محسوب می‌شود که در تجربه کاربری بسیار حائز اهمیت است. برای دستیابی به سرعت بارگیری بالا در سایت، لازم است از تکنیک‌های بهینه سازی در سایت استفاده شود و این مورد در طراحی سایت فروشگاهی در تهران حتماً در نظر گرفته شود.
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو: سئو (seo) یا همان بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو، موجب افزایش رتبه سایت و در نتیجه فروش بیشتر آن خواهد شد. لذا توجه به این مورد و طراحی صحیح و بر پایه سئوی محتوا و سایر مطالب سایت، می‌تواند رتبه سایت را در موتورهای جستجو ارتقاء دهد. این موضوع در شناسایی سایت توسط موتورهای جستجو و تشخیص صحیح ارتباط میان صفحات سایت نیز بسیار مؤثر است.
مطالعه بیشتر
طراحی سایت در تهرانپارس

مهم‌ترین نکات در طراحی سایت فروشگاهی در تهران

زمان لازم برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران

آنچه که در تعیین زمان مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران اهمیت دارد، شرایط و انتظارات کارفرما و متخصصان فعال در زمینه طراحی سایت است. طراحان سایت به لحاظ فنی، حجم کار محول شده توسط کارفرما، انتظارات وی و موارد دیگر را مورد بررسی قرار می‌دهند. لذا طراحی سایت با توجه به این موارد ممکن است چند هفته یا گاهی حتی چند ماه به طول بینجامد.

لازم به ذکر است که تعامل میان کارفرما و طراحان سایت در این پروسه از اهمیت بالایی برخوردار است. واضح است که افزایش فضای تعاملی میان کارفرما و متخصصان طراحی سایت، موجب افزایش سرعت پیشرفت پروژه خواهد شد و ممکن است پروژه، زودتر از زمان تعیین شده به پایان برسد.

زمان لازم برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در تهران

تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران در ابتدا مستلزم این است که کارفرما در مورد میزان کالاهایی که قصد دارد به فروش بگذارد، اطلاعات کامل را در اختیار شرکت مورد نظر بگذارد و یک لیست کامل از این محصولات را انتخاب نماید. این کار کمک می‌کند تا طراح سایت اطلاعات دقیق را داشته باشد و بر طبق آن، پیشنهادهای خود را ارائه دهد. چراکه طراحی سایت فروشگاهی در تهران به نسبت نوع خدمات ارائه شده، نوع محصولات، بودجه طرف قرارداد، نوع کسب و کار، نوع محصولات و مواردی از این دست متفاوت خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که کارفرما باید تمام انتظارات و ترجیحات خود را نیز به طور کامل و واضح بیان کند و هدف مشخصی برای خود تعیین نماید. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین میزان هزینه طراحی سایت فروشگاهی در تهران به حساب می‌آید.

مطالعه بیشتر
طراحی سایت در مرزداران

طراحی سایت فروشگاهی در تهران با پشتیبانی

دانش و تخصص افراد فعال در زمینه پشتیبانی سایت در تهران، به کارفرما این امکان را می‌دهد تا بتواند با خیالی آسوده، نگهداری و پشتیبانی سایت فروشگاهی خود را به تیم متخصص در این حوزه بسپارد. اما بدیهی است که خدمات پشتیبانی در طراحی سایت فروشگاهی در تهران به عنوان یک فاکتور بسیار مهم به شمار می‌رود. این موضوع موجب شده است شرکت‌های فعال در این زمینه، پس از اتمام پروژه طراحی سایت، جهت رفع مشکلات سایت فروشگاهی و مشتریان آن، همواره در دسترس باشند.

پشتیبانی رایگان پس از طراحی سایت در تهران

مهم‌ترین قسمت‌های طراحی سایت‌های فروشگاهی

برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران باید به این نکته توجه داشت که هر سایت از بخش‌هایی تشکیل شده است که برخی از این بخش‌ها، به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌ها به شمار می‌روند. اصلی‌ترین قسمت‌های طراحی سایت فروشگاهی را می‌توان به صورت موارد زیر عنوان کرد:

  • صفحه اصلی
  • صفحه ویترین به جهت نمایش محصولات
  • صفحه مجزا برای هر محصول
  • سبد خرید
  • درگاه پرداخت
  • صفحه مخصوص بلاگ یا همان خبرنامه
  • صفحه مجزا برای «درباره ما»
  • صفحه مجزا برای «تماس با ما»

مهم‌ترین قسمت‌های طراحی سایت‌های فروشگاهی

سخن پایانی

امروزه رشد و توسعه تکنولوژی فضای رقابتی میان فروشگاه‌ها را به میدان دیگری کشانده است که این میدان در قالب تجارت الکترونیکی تعریف شده است. در واقع فروش محصولات فروشگاه‌ها و کسب و کارهای مختلف اغلب در بستر سایت صورت می‌گیرد. لذا لازم است کارفرمایان، مدیران فروشگاه‌ها و صاحبان کسب و کار، در جهت رشد و ارتقای فروشگاه اینترنتی خود بیش از پیش بکوشند که این موضوع نیز مستلزم طراحی مناسب سایت است.

تماس با ما

با توجه به فعالیت شرکت‌های مختلف در این حوزه در تهران، سپردن پروژه طراحی سایت به این شرکت‌ها می‌تواند در افزایش کیفیت نتیجه نهایی مؤثر باشد. البته لازم به ذکر است که برخی موارد در طراحی سایت فروشگاهی در تهران باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد. در این مقاله کوشیدیم که اطلاعاتتان در این رابطه را تکمیل کنیم تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری در شرکت طراحی سایت داشته باشید.

5/5 - (5 امتیاز)
نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *